This Is My Story... The Life Pattern Of Gadis Mystery: Pencarian

Pencarian

 
Akhirnya setelah lama mencuba..dapat juga aku sign in acc blog ni..(nyaris-nyaris aku terlupa password)haha
budak ni harap dapat menulis lagi selepas tamat SPM dia!!..aku bebas~
dah lama sangat tak menulis..sekarang pun tak ada idea mahu menulis,,
tetapi ada yang aku mahu kongsi..
sedikit persoalan..

sebagai manusia,apakah pernah kita terfikir..
siapa kita?
kenapa kita di dunia?
bagaimana perjalanan hidup kita?
kenapa setiap orang tak sama?
apa yang perlu kita buat untuk berubah?
aku adalah manusia biasa..
jalan hidup kita tak sama..
mungkin aku tiada jawapan..
sebab aku hanyalah insan biasa yang cetek ilmunya..
sedang mencari..
dan berharap untuk bertemu~hurm.. :)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Gadis Mystery