This Is My Story... The Life Pattern Of Gadis Mystery: KHILAF..

KHILAF..

Dalam hidup ni,tak normal kalau ada sesiapa yang tak pernah buat salah...
semua orang buat salah kan?

Hari aku tak pergi sekolah sebab ada appoitment dengan dentist..
kadg-II aku pelik kenapa seseorang tu nak jadi doktor gigi..
to be honest aku memang tak suka doktor gigi sebab..
aku takut kat diaorang ni..
aku bukan tak suka dentist..
tpi aku x suke kerja diorang tu..
aku tkut..
aku memang kena jumpa dc gigi niey..
sbb nak pkai braces..huhu..
bukan aku yg nak pkai..
tpi dipaksa..
apa-II je lah
cuma aku hrp suatu hari nanti..
aku boleh atasi ketakutan aku tu..
Sesungguhnya Allah tu, Maha Bijaksana..
Setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya

''boleh jadi kamu benci akan sesuatu padahal ia amat baik bagi kamu,
dan boleh jadi kamu suka akan sesuatu padahal ia amat buruk bagi kamu.
Dan ingatlah,Allah jualah yang Maha Mengetahui(semua itu),
sedang kamu tidak mengetahuinya''
(Al-Baqarah:216)

Okey.. berbalik kpd Khilaf tadi..
aq ni memang kategori org-II yg cuai..
hari tu, nak bli buku latihan yg garis dua tu..
tak  perasan pula tersalah ambil yg petak kecil punyer..
tadi bru perasan..
sdih nyer rasa...huhu
yg aku kurang boleh terima..
Kenapa? Kenapa? Kenapa?
(drama lar pulak)
Kenapa aku bli sepacket?????
aku nak  buat apa dengan mende nie..
sabar-II.. sape srh kau careless sngt??
padan muka!!
tu la..bila-II kalau nak bli brng pastikan kau tg0p label dye bt0l-II
Faham!!


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Gadis Mystery