This Is My Story... The Life Pattern Of Gadis Mystery: PENANTIAN ITU SATU PENYEKSAAN??

PENANTIAN ITU SATU PENYEKSAAN??

Post yang pertama untuk 2012

Penantian itu satu penyeksaan..
Ayat ni memang selalu aku guna..
sebab aku selalu menunggu ><
tapi tahun ni aku ubah fikiran aku sikit.
Be more positive kan?
penantian tu lah yang lebih membuat kita lebih bersabar..
Sabar kan separuh dari Iman..
aku ni memang seorang yang panas baran sikit..
tapi perangai aku baik je..hehe
sebab tu lah,,
aku kena selalu berlatih untuk bersabar..
tapi selalunya,
apa yang otak aku suruh buat,
lain yang aku buat.


K x pe lah.. mlz aku nak fikir lagi...
cerpen aku tu dah siap..
bulan 12 lagi.. tpi aq mlz je
nak buka laptop ni. hari ni bru rajin.
itu pun sebab fikir sal bulan january ni kan..
kne lah update jugak.. :)
rasanya dah tak ada masa untuk buat cerpen..
coz kne focus study..
tpi jan ni..aq akan post jugak..
cerpen kasanova vs playboy tu..
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Gadis Mystery